Six Senses Koncert

Lørdag d. 24. august kl. 20 i Hjelmhuset, Hjelmgade 5.

Entre 75 kr MB pay 363600 mrk Six Senses eller køb i døren.

Lise Borgwardt, vokal Lynne Kirk Sundstrøm, vokal Camilla Riiser, vokal Bo Holm Borgwardt, Cajon og percussion Jacob Riiser, bas Kaspar Jolin, guitar og vokal

Six Senses byder på en musikalsk, intim og nærværende oplevelse, der tager publikum med på en kærlig rejse gennem et alsidigt repetoire af særligt udvalgte pop/ rock, folk og countrynumre. Bandet sætter deres eget fingeraftryk på arrangementerne med flerstemmig sang og fritblendede musikalske elementer på tværs af genrerne, som den gennemgående røde tråd. Med deres kærlighed til livemusikken, stærke tekster og store følelser spiller de numre af kunstnere som: Hozier, Mike Andersen, Zach Bryan, Bo Stief Dream Machine, Tina Dickow, The Belle Brigade, Fleetwood Mac og The Beatles.

Del på sociale medier

24 august 2024, 20:00